Warna Warni Sebuah Perjalanan Bernama Kehidupan

"Hai jiwa yang tenang! Kembalilah kepada Tuhanmu dengan hati yang puas lagi diredhaiNya. Maka masuklah ke dalam jama'ah hamba-hambaKu, masuklah ke dalam syurgaKu."
Princess Ilham On Sunday, May 30, 2010
Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani. Selawat dan salam buat rasul junjungan Nabi Muhammad saw.
Segala puji bagi Allah kerana mendatangkan keresahan di jiwa ini setiap kali aku berani melanggar perintahMu. Keresahan yang amat menderitakan. Jiwa gersang, fikiran bercelaru, lantas ketenangan pun berlari pergi meninggalkan jiwa dalam deritanya sendiri.

Segala puji bagiMu Ya Allah, masih terbit rasa penyesalan, walau dosa ini entah kali berapa terus berulang. Terus lagi aku bersyukur, masih belum pudar keinginanku untuk kembali kepadaMu, kepada fiirahku yang sebenar...cuma aku terlalu lalai...

Hari-hari yang saya lalui beberapa hari ini terasa sia-sia....

Terima kasih kepada saudara/i yang sudi melawat blog saya. Blog ini masih baru, masih 'kosong', namun insyaAllah post ini adalah yang terakhir.

Nothing more to say...juz bye.










0 comments:

Post a Comment